نوشته شده توسط : رها حامی

کدام دوچرخه ثابت برای من بهتر است؟

قبل از هر اقدامی برای خرید دوچرخه بهتر است از خود بپرسید که کدام نوع دوچرخه ثابت برای شما بهتر است؟اگر هدف شما از استفاده دوچرخه رسیدن به تناسب اندام و لاغری است، باید در ابتدا با برنامه ریزی درست تمرینات مفیدی انجام دهید و سپس به تغذیه خود نیز توجه داشته باشید.
دوچرخه ثابت دستگاهی هوازی بوده که امروزه در تمام باشگاه های ورزشی موجود است و به داخل خانه ها نیز راه پیدا کرده است. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید دوچرخه سواری در خانه را نیز تجربه کنید.دوچرخه های ثابت انواع متفاوتی برای کاربران مختلف دارد که از لحاظ نوع حرکتی، مقاومتی، نوع صندلی ها و میزان تحمل وزنی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند.
دوچرخه ثابت به دو نوع نشسته یا همان مبله و ایستاده یا معمولی تقسیم بندی می شود. دوچرخه ثابت نشسته اغلب برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند و از زانو درد و کمردرد رنج می برند بسیار مناسب بوده و به راحتی افرادی که بیمارهایی مانند؛ ام اس و ضعف های حرکتی رنج می برند می توانند از آنها استفاده کنند.این نوع دوچرخه ثابت ها نسبت به سایر دوچرخه های ثابت بیشتر به تقویت عضلات کمک خواهند کرد و بیشتر جنبه پزشکی دارند و کاربر با استفاد مداوم و پیروی از یک برنامه اصولی می تواند به کاهش وزن و لاغری نیز دست پیدا کند.
زمانی که بیماران در خانه و تحت مراقبت با استفاده از دوچرخه ثابت رکاب می زنند، سبب می شود تا عضلات از بی تحرکی که به دلیل بیماری به وجود آمده است بیرون بیایند و بیشتر ضعیف و بیمار نشوند.با کمک دوچرخه ثابت علاوه بر ارتقای سلامتی و داشتن تحرک می توانید به کاهش وزن و لاغری به خصوص در ناحیه شکم برسید و در راحتی کامل ورزش انجام دهید.
دوچرخه های ثابت ایستاده یا معمولی؛ با داشتن زینی اغلب قابل تنظیم، میتوانند به کاهش وزن، لاغری و قوی شدن عضلات افراد کمک کنند و می توانند گزینه خوبی برای علاقه مندان دوچرخه در خانه باشند.دوچرخه های ایستاده نسبت به دوچرخه های نشسته کالری سوزی بیشتری را به وجود می آورند و افراد می توانند هم روی زین بنشینند و دوچرخه سواری انجام دهند هم بایستند. با استفاده از دوچرخه ثابت می توانید به راحتی تمرینات ورزشی بدون برخوردی را انجام دهید و به مفاصل و ستون فقرات خود فشار کمتری وارد کنید.
نوع دیگری از دوچرخه ثابت اسپینینگ است که حرفه ای ترین نوع دوچرخه ثابت محسوب می شود. متخصصان اعلام کرده اند این دوچرخه ثابت به دوچرخه های کورسی شباهت زیادی دارد و افرادی که می خواهند دوچرخه سواری واقعی و نزدیک به واقعیت را در منزل انجام دهند، بهتر است از این نوع دوچرخه استفاده کنند.افراد در هنگام رکاب زدن می توانند به صورت نیم خیز شوند و کالری بیشتری در زمان رکاب زدن با اسپینینگ بسوزانند و در مدت زمان کوتاهی تغییرات خوبی را در اندام خود مشاهده کنند.
میزان مقاومت در دوچرخه های ثابت به دو شکل مگنتی و الکترومگنتی تغییر می کند. در دوچرخه های مگنتی کاربر می تواند به صورت دستی مگنت دستگاه را بپیچاند و مقاومت دستگاه که اغلب تا 8 حالت سخت و آسان می شود را تغییر دهد. در دوچرخه های الکترومگنتی تغییر مقاومت از طریق مانیتور دستگاه انجام می شود و کاربر در حین انجام دادن تمرین نیز می تواند با فشار دادن دکمه ای مقاومت دستگاه را به راحتی تغییر دهد.
دوچرخه ثابت های الکترومگنتی دارای مانیتورهایی هستند که قادرند سرعت، کالری، مدت زمان تمرین و مسافت را به نمایش در بیاورند و مقاومت دستگاه را نیز تعیین کنند.مقاومت دوچرخه های الکترومگنتی معمولا تا 15 درجه است که میتوان در زمان رکاب زدن نیز آن را تغییر داد. همان طور که می دانید به وسیله رکاب زدن می توانید عضله های خود را تقویت کنید و توانایی آنها را بالا ببرید.
دوچرخه های الکترومگنتی دارای برنامه های از پیش تعیین شده ای نیز هستند که کاربر با انتخاب آنها قبل از شروع تمرینات خود می تواند بدون نیاز به مربی حرفه ای ورزش های متنوع و مفیدی انجام دهد و به اهداف در نظر گرفته خود برسد.زین در دوچرخه های معمولی و اسپینینگ قابل تنظیم اغلب در دو جهت افقی و عمودی می باشند و سبب می شود کاربر در بهترین وضعیت بدنی ورزش انجام دهد.
دوچرخه های نشسته فقط در حالت افقی قابل تنظیم هستند و کاربر فقط می تواند صندلی را جلو یا عقب ببرد و زانو ها را در حالت مناسبی برای رکاب زدن قرار دهد.تحمل وزن دوچرخه ثابت به میزان قدرت شاسی دستگاه بستگی دارد و هر چقدر شاسی محکم تر و سنگین تر باشد می تواند وزن بیشتری را تحمل کند. اگر وزن ورزشکار بیشتر از حد تحمل دوچرخه باشد، در زمان رکاب زدن می لرزد و هم خطری برای دوچرخه محسوب می شود، هم برای ورزشکار.
برای اینکه ورزش خوبی انجام دهید بهتر است دوچرخه ثابتی را تهیه کنید که تحمل وزن بالا و متناسب با وزن شما را داشته و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد و شناخته شده باشد.برندهای مشهوری مانند جی کی اکسر و اکسترا دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است که با تهیه این گونه برندها دیگر لازم نیست نگران خرابی یا پیش آمد مشکلی برای دستگاه خود باشید.
هایپرجیم امکان خرید حضوری و غیرحضوری انواع دستگاه های ورزشی از جمله دوچرخه ثابت را در اختیار شما قرار می دهد و با ارسال و نصب رایگان محصولات به خریداران کمک می کند تا بتوانند بهترین خرید را تجربه کنند.


:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

فیلم واقعی جراحی بینی-روشهای مدرن جراحی بینی

اگرچه بیماران از واقعیت جراحی بینی معمولاً می ترسند، در این فیلم با دکتر کاظمی جراح بینی برای یک عمل بیمار دارای بینی کج همراه شدیم تا نحوه عمل زیبایی بینی را ببینیم. ایمنی این عمل قطعی است.


- بهترین نتایج در 
جراح زیبایی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ میکنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند.
- یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی میباشد که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل و تکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص میشود.
- بیماران به موضوع تنفس بعد از عمل 
جراح بینی نیز بایستی بسیار اهمیت بدهند. اگر بینی بیمار خیلی باریک شود تنفس از بین میرود. بعضی اوقات بیماران محترم از جراح میخواهند که به اصطلاح اقدام به عروسکی کردن بینی کنند در حالی که به این نکته توجه ندارند که با این کار منطقه دریچه یا همان محل عبور هوا از بین میرود و بیمار دچار گرفتگی شدید بینی میشود.
- همچنین رسیدن به یک حالت مستحکم وغیر فرورفته برای وضعیت نیمرخ یک هدف زیبایی شناختی مهم در رینوپلاستی (جراحی بینی) است .
- تغییرات جزئی پس از عمل بینی ممکن است ماه ها به طول بینجامد. پوست بسیار ضخیم وغنی از غدد سباسه و بافت زیر جلدی از نظر نتیجه عمل بینی در بدترین وضعیت قرار دارد. پوست ایده آل، بین پوست ضخیم و نازک میباشد. پس بیماران دارای پوست ضخیم باید صبر کنند تا پوست به سر جای خود برگردد.
- عمل 
جراحی زیبایی بینی به دو شکل باز وبسته انجام میشود و انجام عمل به هر روشی که پزشک تشخیص دهد بلامانع است. در این فیلم از روش باز استفاده می شود. در روش باز عمل جراحی بینی، برشی در کولوملا یا پایک میانی بینی داده می شود و با استفاده از برش در لبه داخلی پره ها، پوست بینی به بالا می رود و به پشت و نوک بینی دسترسی پیدا می کنیم. سپس به صورت زیر مخاطی غضروف لترال فوقانی را از تیغه وسط جدا می کنیم و جراحی بینی را انجام می دهیم.
- در این فیلم، جراحی بینی با بیهوشی عمومی انجام می شود. در حال حاضر با آمدن داروهای جدید بیهوشی مانند پروپوفل و رمی فنتانیل بیهوشی عمومی کاملاً ایمن و بدون تهوع وخونریزی شده است و مدت زمان به هوش آمدن بعد عمل یک یا دو دقیقه شده است. بنابراین اکثر کلینیک ها به سمت داروهای بالا و بیهوشی بدون درد و تهوع گرایش پیدا کرده اند.


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

متخصص گوش و حلق و بینی کیست

بهترین و مهمترین تخصص دستیاری پزشکی که با راه هوایی و تنفس انسان ارتباط نزدیکی دارد تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سرو گردن است. همه ساله در آزمون ورودی رزیدنتی یا دستیاری پزشکی تعداد زیادی از پزشکان با رتبه های بالا چه در ایران و چه در آمریکا در خواست ورود به رزیدنتی و تخصص گوش و حلق و بینی را دارند.


متخصص گوش و حلق و بینی سالهای متمادی در دانشگاه و بیرون آن در طبابت برای مردم، ارتباطات راه هوایی و شنوایی و بویایی و چشایی و زیبایی سر و صورت و بینی را بررسی می کند. همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. بالاترین نمرات در آزمون ورودی تخصص به سختی وارد دستیاری گوش و حلق و بینی می شوند و این تخصص و فوق تخصص از لوکس ترین تخصصهای پزشکی است 

معمولاً متخصصین گوش و حلق و بینی به چند شاخه گرایش پیدا می کنند:
1- راینولوژی (جراحی بینی و اندوسکوپی بینی و سینوس های صورت)
2- اتولوژی (جراحی گوش و تعادل)
3- لارنگولوژی (جراحی حنجره و ضایعات مخاطی حنجره)
4- جراحی سرو گردن (بیشتر تومورهای سرو گردن)
5- اطفال (شاخه ای که بیماریهای گوش و حلق و بینی را در کودکان و عوارض آن را میپردازد)
6- جراحی زیبایی صورت و بینی یا پلاستیک صورت که لوکس ترین تخصص و فوق تخصص در کل پزشکی است
7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد.
 

جراحان گوش و حلق و بینی با تجربه طولانی در زمینه بینی و سینوسهای سر و صورت بهترین و با تجربه ترین جراحان در زمینه جراحی بینی و عمل بینی و راینوپلاستی هستند. متاسفانه در سالهای اخیر عده ای دندانپزشک که بیشتر فعالیت در زمینه فک دارند وارد رشته فوق تخصصی عمل بینی شده اند و عوارض زیادی وارد کرده اند. به هر روی جراحی بینی رشته اختصاصی جراحی گوش و حلق وبینی است.
بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد. جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است. بعد از انجام جراحی سینوس با اندوسکوپ در سال 1978 توسط سر کلینگر که نابغه جراحی گوش و حلق و بینی بود به مرور در زمینه اندوسکوپی انقلابی ایجاد شد. امروزه با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است.
 

کم اهمیت ترین شاخه جراحی گوش و حلق وبینی با توجه به کمتر شدن عفونت های گوش جراحی اتولوژی است.
لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است.
جراحی بینی و عمل بینی توسط راینولوژیست ها و جراحان زیبایی صورت انجام میشود که زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است.

دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی صورت و بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و ... به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه و در سطح بین المللی شناخته شده هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند.

در زیبایی بینی و صورت حتی یک میلی متر اشتباه منجر به نارضایتی است و عمل بسیار حساس است. امروزه در عصر مدرن آلرژی و حساسیت به علت آلودگیهای مکرر هوا، بیماری مهمی شده است. متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران به درمان عوارض آلرژی می پردازند. خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد. بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد. شاخه اطفال جراحی گوش و حلق و بینی به این مسایل می پردازد.

جراحی گوش و حلق و بینی و رابطه نزدیک آن با جراحی زیبایی صورت

 
جراحی گوش و حلق و بینی امروزه مدرن ترین و بهترین شاخه پزشکی است و تمرکز ویژه ای در جهان امروز توسط جراحان گوش و حلق و بینی روی پلاستیک صورت شده است. جراحی پلاستیک صورت شاخه ای از جراحی گوش و حلق و بینی می باشد که به زیبایی صورت و جراحی بینی و لیفت های صورت و اصلاح چروک های صورت و بلفاروپلاستی و اصلاح غبغب و مشکلات زیبایی فک توجه دارد.
برجسته ترین جراحان پلاستیک صورت جهان، جراح گوش و حلق و بینی هستند. یکی از معروفترین جراحان پلاستیک صورت در جهان جناب دکتر بابک عزیز زاده هستند که متخصص گوش و حلق و بینی و نویسنده کتابهای متعدد در زمینه جراحی پلاستیک صورت است.
جراحان پلاستیک عمومی عمدتاً بر روی جراحی های زیبایی شکم و دست و پا تمرکز دارند و کمتر توجه به جراحی زیبایی صورت و بینی دارند، لذا جراحان گوش و حلق و بینی بهترین گزینه انجام جراحیهای زیبایی صورت و بینی هستند. در ایران با توجه به اینکه کانون و قطب زیبایی و جراحیهای آن در خاورمیانه، ایران است جراحان گوش و حلق و بینی توجه ویِژه ای روی جراحی بینی و صورت دارند و تعداد بسیار زیادی عمل بینی و زیبایی صورت در سال در ایران انجام میشود. جراحیهایی چون اتوپلاستی و راینوپلاستی و بلفاروپلاستی و لیفت صورت و اصلاح چروکهای صورت انجام میشود.لذا زیبایی صورت خود را صرفاً به جراحان گوش و حلق و بینی بسپارید و از مراجعه به سایر پزشکان جدا خود داری کنید.


:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی


فوق تخصص گوش حلق و بينی زير شاخه هاي تخصص گوش و خلق و بيني است و مهمترين فوق تخصص گوش حلق و بيني كه زيباترين آن است جراحي پلاستيك صورت و بيني است كه دكتر مجيد كاظمي فوق تخصص جراحي زيبايي صورت و بيني است از لوكس ترين شاخه هاي آن است و جراح به زيبايي و كاسمتيك صورت و بيني مي پردازد. عملهاي آن شامل راينوپلاستي يا جراحي بيني، فيس ليفت يا كشيدن پوست صورت، بلفاروپلاستي، ليفت پيشاني و اصلاح ناهنجاريهاي مادرزادي صورت و بيني و همچنين برداشتن ضايعاتي مثل خالها و ليزر صورت استجراحيهاي ليزري اوج اين فوق تخصص زيبا است. دكتر مجيد كاظمي با بيش از سيزده سال فوكوس فوق تخصصي روي اين موضوع اين جراحي ها را به اوج رسانده اند. زيبايي و عملكرد بايد با هم باشد يعني بايد هم بيني زيبا باشد كوچك باشد و هم تنفس عالي باشد كه به فراواني در كارهاي دكتر مجيد كاظمي ديده ميشود.

جراح زيبايي بيني و صورت بايد ديد استتيك و هنري داشته باشد و بهترين جراحان زيبايي بيني و صورت در جهان جراحان ماهر گوش و حلق و بيني هستند كه دكتر كاظمي يكي از آنها است. ايشان علم و هنر و جراحي گوش و حلق و بيني و دانش ليزر را با هم آميخته اند و اوج كار را در جراحي هاي زيبايي بيني و صورت نشان داده اند. اين فوق تخصص گوش و خلق و بيني سالها در محضر اساتيد بزرگ گوش و حلق و بيني ايران و جهان آموزش ديده است و تجربيات گرانقدري دارد
ايشان سالها در محضر اساتيدي چون پروفسور نراقي و استادان مبرز رشته گوش و حلق و بيني كسب دانش و تجربه كرده اند
جراحان بزرگي چون دكتر بابك عزيز زاده سالها در اين زمينه كار كرده اند و 
فوق تخصص گوش و حلق و بينی دارند. بهترين تخصص و يكي از وسيعترين جراحي هاي جهان، تخصص گوش و حلق و بيني است. در ايران در بين پزشكان تخصص گوش و خلق و بيني بالاترين و لوكس ترين تخصص است در فوق تخصص هاي آن زيبايي بيني و صورت بيشترين طرفدار را دارد ساير فوق تخصص هاي گوش و حلق و بينی شامل جراحي حنجره و جراحي گوش
جراحي راينولوژيك فوق تخصص جراحي سر و گردن و فلوشيپ اطفال است.


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

جراحی بینی با لیزر

جهان امروز جهانی مبتنی بر کامپیوتر، لیزر و اینترنت و موبایل است. لیزر یکی از ارکان این جهان است. لیزر نوری صد درصد همدوس و متمرکز است و در صنایع مختلف مانند کشتی سازی هواپیما سازی ساخت جنگنده موشک های فضایی و فضاپیماها و صنایع الکترونیک اپتیک و مسافت یابی و صنایع نظامی کاربرد وسیعی دارد. در نهایت لیزر وارد پزشکی هم شد. لیزر ابتدا وارد چشم پزشکی و مسایل آن شد، یعنی در جهت حل مشکلات شبکیه و قرنیه به کار رفت. لیزر در محیط چشم که پر از مایعات است عالی عمل می کند. سپس انقلابی در پوست و مو ایجاد کرد و درمان ضایعات وحشتناک را ممکن کرد.در زیبایی امروزه لیزر کاربردی بسیار وسیع دارد لیزر در گوش و حلق و بینی هم کاربردهایی دارد مثل کاربرد فراوانش در حنجره. در پاپیلوم حنجره جهت بخار کردن آن عالی عمل میکند. در پولیپ بینی عملکردی قابل قبول دارد اما آیا در جراحی بینی عمل لیزری داریم یا خیر؟ واقعیت این است عمل بینی لیزری جراحی بینی لیزری جراح بینی لیزرری همه کلاه برداری است و اصلاً در هیچ جای دنیا وجود ندارد و مجامع علمی نیز ان را رد می کنند پوست نازک بینی تحمل برش با لیزر را اصلا ندارد. عزیزان روشهایی مثل کرم کوچک کننده جراحی بینی لیزری و عمل بینی لیزری و قالب گیری و مجسمه سازی قبل عمل همه شیادی و کلاهبرداری است.
بر اساس قوانین فیزیک نسبیت پیش بینی شده بود که اگر فتونها همدوس یا هم فرکانس شوند دسته نوری کاملاً یکنواخت و با قدرت زیاد ایجاد می شود. از لحاظ فیزیک نظری امکان وجود لیزر ثایت شده بود اما به لحاظ عملیاتی تا دهه شصت میلادی این موضوع میسر نشد. اولین لیزر ساخت بشر لیزر یاقوت بود در سال 1961 میلادی پروفسور علی جوان فیزیکدان جوان ایرانی در آمریکا نخستین لیزر گازی جهان یعنی لیزر هلیوم نئون را ساخت. لیزر مخفف تقویت نور به روش گسیل القایی تابش می باشد (به زبان انگلیسی)
از دهه هفتاد میلادی لیزر در اعمال جراحی کاربرد پیدا کرد. در عملهای چشم به علت اینکه محیط ویتره نیمه جامد و نیمه مایع است سریعاً لیزر جایگاه خود را پیدا کرد و در قسمتهای مختلف مانند شبکیه و قرنیه و عنبیه بکار رفت.
در رشته گو ش وحلق و بینی اولین لیزر های مورد استفاده، لیزر دی اکسید کربن بود. این لیزر از طریق یک سری آینه به محل تابانده می شد. اولین کاربرد لیزر در عمل های گوش و حلق و بینی در پولیپها و توده های حنجره بود که اقدام به سوزاندن پولیپ با لیزر شد.
در دهه هشتاد میلادی همزمان با رشد تکنولوژی، لیزرکی تی پی جهت سوزاندن پولیپ های بینی استفاده شد ولی هیچگاه این موضوع به صورت روتین در نیامد. علت این بود که استفاده از لیزر، گران و هزینه بر و کند بود بطوری که یک عمل جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس که با وسایل معمولی یک ساعت زمان می برد با لیزر سه تا چهار ساعت زمان می برد. لذا هیچگاه لیزر جایگاه ویژه ای در جراحی بینی و سینوس پیدا نکرد. گرچه در حنجره به علت تاثیر شگفت لیزر دی اکسید کربن جایگاه ویژه ای برای لیزر وجود دارد.
در جراحی و عمل بینی نظر دکتر سید مجید کاظمی این است که با توجه به این موضوع که در عمل زیبایی بینی ما باید برای دسترسی به بافت زیرین پوست را برش بدهیم و بالا ببریم اگر بخواهیم با لیزر این کار را انجام دهیم خاصیت سوزانندگی لیزر باعث ایجاد رد روی محل برش می شود و قطعاً اسکار یا رد زیادی در محل می ماند. لذا لیزر هرگز در جراحی زیبایی بینی جایگاه ندارد.
اما در بعضی اوقات که مثلا سوراخ شدگی در تیغه وسط داریم و جراح می خواهد سپتوم یا تیغه وسط را ترمیم کند از خاصیت چسبندگی و جوش بافتی لیزر برای چسباندن مخاط به مخاط استفاده میشود.
به غیر از موارد جزیی به طور کلی در جراحی بینی و عمل بینی که به منظور زیبایی انجام میشود لیزر جایگاهی ندارد در بعضی اوقات جراحان برای سوزاندن شاخک تحتانی یا همان کورنه تحتانی از لیزر استفاده میکنند که البته با توجه به استخوانی بودن کورنه تحتانی معمولا نتیجه مطلوبی ندارد و برداشتن زیر مخاطی کورنه مفید تر است.
عمل بینی لیزری و جراحی زیبایی لیزری که در این سالها خیلی مطرح می شود به هیچ وجه وجود ندارد و متاسفانه از سوی برخی جراحان برای رونق بخشیدن به کار تبلیغ میشود. در آینده شاید با پیشرفت لیزرها امکان عمل 
جراحی بینی با لیزر میسر شود ولی فعلاً این موضوع در حد تخیل و آرزوی بشر است. لذا دوستانیکه مرتب می پرسند عمل بینی شما لیزری است یا نه توجه کنند این ها صرفاً تبلیغات بعضی افراد است.


:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 




وتتألف عملية تجميل الأنف أو جراحة الأنف فی القاموس من کلمتین: رينو و البلاستيك. رینو یعنی الأنف و البلاستیک یعنی التعدیل أو تجمیل الأنف. هذه الجراحة لديها تاريخ طويل. منذ حوالي 2000 سنة قبل المیلاد، كثيراً من الناس في الهند یحکم علیهم عقوبة قطع الأنف . في ذلك الوقت، تستخدم الشمع و الصمغ لتصحيح هذه المشكلة. في بدایة القرن19 ضابط بريطاني یدرس هذا الطریقة من الهنود و تستخدمها لتحسين الجنود المصابين في الحرب! مدة تجميل الأنف الحديث تعود إلی 50 -60 سنة قبل وبعد الحرب العالمية الثانية. یبادر بجراحة 
تجميل الأنف في ایران من عقد 40 الشمسیة. بعد الثورة الاسلامیة المجموعة الأولى الذين كانوا يبادرون بجراحة الأنف هم الخبراء فی الأذن و الحنجرة و الأنف. ومع ذلك،حالیاً فإن عدد المتقدمين للحصول على الجراحة التجميلية قد تزاید یوما بعد یوم ، والتي للأسف يتم تحطيم الارقام القياسية حتى في المـ ـستوی العالمی. - أفضل النتائج في جراحة الأنف أو تجمیل الأنف تکسب باستخدام تقنيات متحفظة التی تحافظ مظهر طبيعي للأنف، لذلک یجب المرضی المحترمون تجنب من جراحة التجمّل (الخیالی) - النقطة المهمة هي نوعية الجلد وسماكته وزوايا الأنف التی باستخدام الصور الملونة القياسية وحالة قبل الجراحة و تكرارها بعد العملية الجراحية تتميز حالة الجلد و زوايا الأنف. - یجب علی المرضى أن یهتم على التنفس بعد جراحة الأنف . إذا أنف المريض کانت رقيقة جدا یدمّر التنفس. احياناً تريد المرضی المحترمة من الجراح أن تأنق أنوفهم في حين أنها لایهتم إلی هذا الأمر الذی يدمر المنطقة مرور الهواء و یؤدی إلی أحتقان الأنف . - الوصول إلی حالة المـ ـستحکم و غیر الحفرة لوضع نصفیّة الوجه هو هدف هام للمعرفة التجمیل فی عملیة الجراحیة التجمیلیة للأنف. - یمکن تغييرات طفيفة بعد العملية الجراحية تمتد بضعة اشهر. الجلد سمیک و مملوء من الغدد الدهنیة و النسیج تحت الجلد یجعل فی أسوأ الوضع من حیث النتیجة. الجلد المثالی هو جلد الذی یجعل بین السمیک و الرقیق. ثم یجب علی المرضى الذين ذوالجلد السميك الانتظار بإرجاع الجلد إلی مکانها الطبیعی من جدید. تقوم جراحة الأنف بطريقتين مفتوحة و مغلقة و يسمح للطبيب أداء الجراحة بأي شكل من الأشكال. معرفة المزيد عن تشريح الأنف، حالات الضرورة و غیر الضرورة لجراحة الأنف ، وصف الجراحة و أیضاً مضاعفات جراحة تجميل الأنف فی هنا.


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

کیف نضع اللصوق علی الأنف بعد جراحة الأنف ( جراحة تجمیلة للأنف)؟


1- الأولی نذهب إلی الحمام و نغسل اللصوق مع الماء .نغسل بعنایة حتی لا نأخذ اللصوق .فقط نغسل مکانها بالماء الکثیر و نسمح أن یبلل اللصوق بشکل الکامل ثم بعنایة فی حین یأتی الماء علی وجهنا ، نأخذ اللصوق . عند إزالة اللصوق یجب أن نمنع من الجرح و النزيف تحت الجلد.

2- ثم تجفيفها بعناية . في بعض الأحيان یدهن الجلد بسبب اللصوق یمکن أن نصب الکحول فی مکانها حتی تجف الجلد لإزالة الدهون وتقلیل اللحامات.

3- نوفر اللصوق الدقیقة للأنف من النوع میکروبور لألمانیا ثم نقطع بأحجام الأثنان و نصف سنتیمتر بعنایة .أیضاً نوفر 4 شرائح طول 15 سنتیمتر .الان یمکننا بوضع اللصوق (تضمید)علی الأنف.

4-نبدأ بوضع اللصوق من قمة الأنف عندما نضع اللصوق علی ظهر الأنف ندّق اللصوق المقبلة تغطیة خمسين في المئة اللصوق السابقة. نضع طبقتین من اللصوق تحت الترتیب الحالی من الاعلی إلی مقدمة الأنف.

5-حان وقت اللصوق مقدمة الأنف .نضع على كلا الجانبين من الأنف ، اللصوق 15 سم حتى یمکننا جمع الأنف فی مقدمة الأنف تماماً. نحاول أن نتجه الأنف إلی جانب الأعلی. نفعل هذا العمل مرتين فی مکانین مختلفین .بعدها نسحب مقدمة الأنف إلی جانب الأعلی باللصوق 15 سم.الان یکون العمل المتبقیة هو تنظیم اللصوق و تقطیع الأضافات.
6- فی جراحة الأنف (تجميل الأنف) وضع اللصوق مهم جدا . من الأفضل أن یضع اللصوق لمدة شهرين ،مرتين في الأسبوع تحت إشراف طبيبک الخاص
الفيديو التعليمي الطریقة الصحيحة لوضع اللصوق علی الأنف بعد الجراحة




إحدی من الأسئلة المتداولة التی قد تُسأل من الطبيب كاظمي فی العیادة حول كيفية التخدیرفی جراحة تجميل الأنف.یجب أن أقول یمکن القیام بجراحة الأنف مع التخدیر الموضعی و التخدیر العام.

بدایة ،یحقن أدویة النعاس من طریق الورید للمریض فی التخدیر الموضعی. ثم ينفذ الجراح في وقت واحد الحقن المحلیة فی موقع یخلق عبئا ثقيلا على أنف المريض.فی ذلک الوقت یمکن أن یبدأ العملیة الجراحیة.

الآن مع ظهور أدوية جديدة للتخدیر مثل البروبوفول و الريميفنتانيل، التخدير العام هي آمنة تماما ودون الغثيان والنزيف و وقت الإنتعاش بعد الجراحة هي واحدة أو دقيقتين. لذلك تمیل معظم العيادات إلی الأدوية الأعلی و التخدیر بدون ألم والغثيان.

أحیاناً هناک شائعات بین الناس أساس علی أنّ الأدویة تکون المزیفة ومن الصین،هنا یجب أن أکون فکر جمیع الأصدقاء مریحة و أقول الأدویة المتوفرة فی ایران و جمیع الأقوال شائعات.











في الأسبوع الأول بعد عملية تجميل الأنف بسبب الجص واللصوق والضمادات لا ينبغي أن یرطب تضمید الجرح ؛ لأن اللصوق یرتفع وتفقد قيمتها ، وذلك في الأسبوع الأول تستخدم من دش الهاتفی و الحوض لغسل الرقبة إلی الأسفل.

قبل الرجوع إلی الطبيب في نهاية الأسبوع الأول يجب أن يذهب المريض إلی الحمام لخروج تضمید الجرح و وضع اللصوق. و تغسل الوجه و الرأس مع الشامبو، و يسكب الماء علی اللصوق حتی یستعد لاتخاذ فی مكتب الطبيب.

بعد وضع اللصوق من قبل الطبيب، يمكن للمريض الاستحمام عادة.لکن بعد الاستحمام و نقع اللصوق یخرجها بهدوء.و مرة أخری یضع اللصوق وفقا للتعليمات المقدمة. وأود أن أؤكد وضع اللصوق الدقيقة مرتين في الأسبوع فی مکتب من قبل الطبيب لمدة شهرين کان ضرورياً.




ماذا نفعل لتقلیل الألتهاب بعد جراحة الأنف؟
أولا يجب أن أقول أن الإلتهاب بعد الجراحة الأنف (تجميل الأنف)، یکثر من اليوم الثالث و بلغت ذروتها فی یوم الخامس.یساهم بشکل کبیر مراعاة ما یلی إلی تقلیل الإلتهاب:

- استخدام كمادات الثلج في اثنين وسبعين ساعة بعد الجراحة تحت العينين وحول الأنف وعلى الأنف
- يجب وضع اثنين من الوسائد تحت رأس المريض
- یجب التجنب بدقة من النشاطات البدنیة
-یجب التجنب بدقة من أشعة الشمس، و الحرارة و المصابيح المنخفضة الطاقة و ضوء أجهزة الكمبيوتر؛ لأن الأشعة فوق البنفسجية تکون سبب الإلتهاب الشدید
- الحقن العضلي من بيتاميثازون L. A اليوم الثالث بعد الجراحة هو یقلقل الإلتهاب إلى حد ما
- تناول المتکررة من أقراص الباردة الكبار كل ست ساعات مفيد
- في بعض الأحيان، وخاصة في الأنوف اللحمي ، الحقن المحلية من الحقن تريامسينولون یکون مفیداً وعادة ما يتم هذا العمل من قبل الطبيب بعد نهایة الشهر الأول.
- أیضاً وضع اللصوق الدقیقة قد یساعد بتقلیل الإلتهاب و يتم وضع اللصوق من قبل الطبيب مرتين في الأسبوع .

الإلتهاب الشدید قد یکون فی ثلاثة الأسابیع الأولی و بعدها یقلقل الإلتهاب ولكن بعد ستة أشهر من الجراحة، سیشاهد الإلتهاب الخفيف فی الأنف.





1- يجب أن تؤخذ الصور من عدة المظاهر المختلفة قبل العمل من أنفك. إلتقاط الصور من الوجه و الوجه فی حالة الابتسام و و فی حالة إرتفاع الرأس و طرف الیمین و الیسار ضروری.
2-قبل الجراحة، إذهب إلى الحمام وغسل وجهك، و یحلق الشارب و اللحیة مع شفرة الحلاقة.
3- أداء تحلیل عدد خلايا الدم قبل الجراحة ضرورية.
4-راجعوا إلی العیادة فی الوقت المحدد مع وثائق الهویة و تحلیل الدم فی حالة الصیام .
5-لا تقلقوا . أخبر طبيبك إذا كان لديك التوتر قبل الجراحة حتی توصف الأدویة اللازمة لکم.
6- إذا كنت تدخن ، تجنب بدقة من التدخین قبل أسبوع من الجراحة حتی الشهر الواحد بعدها.





1- عندما لم يقال لك یجب الامتناع من فين و إذا كنت بحاجة لتنظيف أنفك ، إنظفه بمنديل أو قطعة قماش.
2- إذا کنت بحاجة إلی تعویض التضمید تحت الأنف ،عوّضه بشاشة الجرح
3- تتم إزالة جبيرة الأنف واللصق على الأنف في المكتب حوالي أسبوع بعد الجراحة ، لا تجرح الأنف و یبقیه الجاف.
4- تجنب من الطعام الذی یحتاج إلی المضغ الطویلة . وإلا فإنه ليست فی أی حالة قيود الغذائية.
5- اخذوا الراحة اکثر من قبل و تجنبوا من الریاضة و الجماع.
6- نظفوا اسنانکم بالفرشاة الناعمة بلطف. و تجنبوا من تلاعب الشفة العليا أن تظل الأنف بلا حراك
7- تجنبوا من المحادثات الهاتفية أو الأنشطة الاجتماعية اکثر من الحد لمدة 10 يوما علی الاقل
8- یمکن لکم أن تغسل وجهکم ولکن دقّقوا أن لا یرطب شاشة الجرح و استخدموا من دش هاتفی وحوض للاستحمام حتی وصول وقت لإزالة شاشة الجرح
9- تجنبوا من الابتسام و الضحک و حرکات الوجه التی اکثر من الحد لمدة الأسبوع الواحد.
10- ترتدوا الملابس التی یغلق من الأمام أو الخلف لمدة الأسبوع الواحد و تجنبوا من ارتداء الملابس ذات الیاقة العالیة و القمصان و الملابس الصوفیة.
11- تجنبوا من التعرض لأشعة الشمس والمصابيح الکهربائیة المتوهجة. الحرارة سيسبب الالتهاب.
12- تجنب السباحة لمدة شهر.
13- الألتهاب بعد الجراحة أمر طبيعي لا تقلقوا. سيحسن ذلك في غضون أسبوعين أو ثلاثة أسابيع .سیتم فقدان الکامل لإلتهاب الدماغ ستة اشهر.
14- تناولوا کبسولات سفالیکسین و أقراص الباردة للکبار فی کل ست ساعات
15- يترك لمدة ثلاثة أسابيع على الأقل النظارات الطبیة أو النظارات الشمسية.
16- یمکن استخدام العدسات اللاصقة بعد يومين أو ثلاثة أيام بعد الجراحة.
17- بعد إزالة جبيرة جبس من قبل الطبيب من الأنف، يمكن غسل الجلد بالماء والصابون. ويمكن أن يتم هذا مع الرعاية. عندما قد یزول الضمادة يمكن استخدام من مستحضرات التجميل لتغطية تغییر لون الجلد.
18- لا شك إذا كان لديك أی مشکلة ، اتصلوا مع مكتب الدکتور كاظمي.





وتتألف عملية تجميل الأنف أو جراحة الأنف فی القاموس من کلمتین: رينو و البلاستيك. رینو یعنی الأنف و البلاستیک یعنی التعدیل أو تجمیل الأنف.

هذه الجراحة لديها تاريخ طويل. منذ حوالي 2000 سنة قبل المیلاد، كثيراً من الناس في الهند یحکم علیهم عقوبة قطع الأنف . في ذلك الوقت، تستخدم الشمع و الصمغ لتصحيح هذه المشكلة. في بدایة القرن19 ضابط بريطاني یدرس هذا الطریقة من الهنود و تستخدمها لتحسين الجنود المصابين في الحرب!

مدة تجميل الأنف الحديث تعود إلی 50 -60 سنة قبل وبعد الحرب العالمية الثانية. یبادر بجراحة 
تجميل الأنففی ایران من عقد 40 الشمسیة. بعد الثورة الاسلامیة المجموعة الأولى الذين كانوا يبادرون بجراحة الأنف هم الخبراء فی الأذن و الحنجرة و الأنف. ومع ذلك،حالیاً فإن عدد المتقدمين للحصول على الجراحة التجميلية قد تزاید یوما بعد یوم ، والتي للأسف يتم تحطيم الارقام القياسية حتى في المستوی العالمی.

- أفضل النتائج في جراحة الأنف أو تجمیل الأنف تکسب باستخدام تقنيات متحفظة التی تحافظ مظهر طبيعي للأنف، لذلک یجب المرضی المحترمون تجنب من جراحة التجمّل (الخیالی)
- النقطة المهمة هي نوعية الجلد وسماكته وزوايا الأنف التی باستخدام الصور الملونة القياسية وحالة قبل الجراحة و تكرارها بعد العملية الجراحية تتميز حالة الجلد و زوايا الأنف.
- یجب علی المرضى أن یهتم على التنفس بعد جراحة الأنف . إذا أنف المريض کانت رقيقة جدا یدمّر التنفس. احياناً تريد المرضی المحترمة من الجراح أن تأنق أنوفهم في حين أنها لایهتم إلی هذا الأمر الذی يدمر المنطقة مرور الهواء و یؤدی إلی أحتقان الأنف .
- الوصول إلی حالة المستحکم و غیر الحفرة لوضع نصفیّة الوجه هو هدف هام للمعرفة التجمیل فی عملیة الجراحیة التجمیلیة للأنف.
- یمکن تغييرات طفيفة بعد العملية الجراحية تمتد بضعة اشهر. الجلد سمیک و مملوء من الغدد الدهنیة و النسیج تحت الجلد یجعل فی أسوأ الوضع من حیث النتیجة. الجلد المثالی هو جلد الذی یجعل بین السمیک و الرقیق. ثم یجب علی المرضى الذين ذوالجلد السميك الانتظار بإرجاع الجلد إلی مکانها الطبیعی من جدید.

تقوم جراحة الأنف بطريقتين مفتوحة و مغلقة و يسمح للطبيب أداء الجراحة بأي شكل من الأشكال.

معرفة المزيد عن تشريح الأنف، حالات الضرورة و غیر الضرورة لجراحة الأنف ، وصف الجراحة و أیضاً مضاعفات جراحة تجميل الأنف فی هنا.


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

جراحی زیبایی بینی

صورت انسان در معرض دید ترین قسمت بدن است و بینی در مرکز این عضو قرار دارد لذا کوچکترین مشکل و بد شکلی در این ناحیه به سادگی رویت میشود. و به همین دلیل اکثر کسانی که بدنبال زیبایی صورت هستند به جراحی بینی در ایلام روی می آورند. این جراحی تغییر زیادی روی چهره فرد و احساسی که فرد نسبت به خودش دارد میشود و انجام آن بین زنان و مردان روز به روز در حال افزایش است.با این وجود بینی تنها یک ابزار زیبایی نیست بلکه نقش مهمی در تنفس دارد و بهترین دکتر جراحی بینی کسی است که در عین اصلاح ساختار و زیبایی مشکلات تنفسی بیمار را نیز رفع کند.
در عین حال در جراحی بینی نباید آن را به عنوان یک جز تنها در نظر گرفت بلکه رابطه آن با سایر قسمت های صورت مانند ارتفاع و پهنا صورت و لبها و پلکها بسیار در تعیین زیبایی مهم میباشد و بهترین دکتر جراحی بینی قطعا اینها را در نظر خواهد گرفت.انجام جراحی بینی توسط 3 گروه از متخصصان قابل انجام است:
1- جراحان فک و صورت
2- جراحان گوش و حلق و بینی
3- جراحان پلاستیکنوع و تخصص پزشک اهمیتی در جراحی ندارد و نتیجه به تکنیک جراحی و مهارت جراح و همکاری بیمار در رعایت دستورات پزشکی بستگی دارد.انجام جراحی معمولا از سن 16-18 سالگی قابل انجام است و در سنین بالا هم در صورت عدم وجود مشکلات پزشکی منعی وجود ندارد. افتادگی بینی و قوز و.... باعث مسن تر به نظر رسیدن فرد میشود که با اصلاح آن توسط جراحی صورتی زیبا و جوان ایجاد خواهد شد.
در مورد توالی زمانی و روند جراحی باید عرض کنم که جراحی حدود یک ساعت طول میکشد و تحت بیهوشی انجام میشود.بدنبال آن بیمار معمولا در بعد از ظهر عمل مرخص شده و به منزل میرود. استراحت برای بیمار حدود 4 تا 5 روز نیاز است و بعد از آن معمولا اسپلینت ها خارج شده و بیمار با چسب به فعالیت روزمره و کار خود میرسد. بسته به مورد معمولا تا چند ماه نیاز به چسب وجود دارد که اوایل توسط جراح زده میشود و پس از مدتی بیمار خود اقدام به تعویض چسب های بینی خود میکند.موردی هم که لازمه حتما توضیح بدم راجب نگرانی بعضی از بیماران راجب بیهوشی است که سوال میکنند آیا ممکنه کسی از بیهوشی بیرون نیاید ؟!!در پاسخ باید عرض کنم که خیر !!!!. نگرانی راجب این موضوع مثل این است که کسی فکر کند آیا ممکنه ظهر بخوابم و عصر از خواب بیرون نیام ؟!!! بیهوشی در واقع یه خواب عمیق هستش و به محض قطع دارو بیمار بلافاصله به هوش خواهد اومد و اینکه کسی به هوش نیاید تقریبا غیر ممکن است و جای حتی ذره ای نگرانی نیست.مورد دیگر نگرانی بیمار از بهتر نشدن ظاهر صورت پس از جراحی هستش. در این مورد هم لازمه اطمینان خاطر بدم که هر بد شکلی ای در صورت بد است. حتی اگر به آن عادت کرده باشید و در صورت اصلاح آن صورتی زیباتر از قبل خواهید داشت. و لازم است ذکر کنم که بهترین دکتر جراحی بینی در ایلام شما قبل از جراحی نتیجه جراحی را میداند و در صورتی که تغییر محسوسی در چهره شما ایجاد نشود به شما جراحی را پیشنهاد نخواهد کرد. سالیان سال است که جراحی بینی در ایلام انجام میشود و تمامی امکانات لازم برای انجام آن در شهر ایلام وجود دارد و همچنین دکتر جراحی بینی در ایلام .در مورد جراحی بینی حتما از جراح فک و صورت به عنوان متخصص زیبایی صورت نظر خواهی کنید.


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

بهترین جراح بینی ایران

دکتر سید مجید کاظمی متولد تهران می باشد. ایشان پس از تحصیلات مقدماتی تحصیلات متوسطه را در دبیرستان امام علی ابن موسی الرضا (قلهک) به اتمام رساند.دکتر کاظمی با رتبه 100 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و با کسب رتبه سوم پره انترنی دوره انترنی را در همان دانشگاه شروع کرد و با معدل الف دوره پزشکی عمومی را تمام کرد. سپس با کسب رتبه 50 وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی صورت در دانشگاه تهران، بیمارستان امیراعلم شد. ایشان در طول دوره رزیدنتی علاوه بر انجام عملهای جراحی زیاد، تحقیقات زیادی در موردمتخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران و به خصوص زیبایی انجام داد و چندین مقاله در زمینه زیبایی و بویایی در مجلات معتبر داخلی و خارجی نوشت (لینک مقالات در پایین موجود است).دکتر کاظمی با رتبه سوم بورد فارغ التحصیل شد و از آن سال تاکنون مشغول انجام فعالیت های علمی و درمانی می باشند. ایشان سابقه عضویت هیات علمی دانشگاه و مدیر گروهی را نیز دارند و بهترین جراح بینی تهران در کشور هستند که تا کنون بیش از 3000 عمل جراحی زیبایی انجام داده اند.
دكتر كاظمي سالها تحقيقات گسترده اي در مورد عمل و جراح بينی انجام داده است كه منجر به ابداع روشهاي نو در اين زمينه در جراحيهاي انجام شده توسط ايشان شده است. همچنين ايشان در زمينه جراحي هاي ليفت صورت و پيشاني و كشيدن پوست و اتوپلاستي يا اصلاح گوش هاي بر آمده، تزريق چربي، تزريق بوتاكس و جراحي زيبايي پلك يا بلفاروپلاستي تجربيات گرانقدري دارند. جراحي بيني و عمل های بيني به خاطر اينكه بيش از همه موارد حالت سه بعدی و مجسمه گونه در صورت دارند، سختترين عمل گوش و حلق و بيني است. اين عمل دقيقترين و زيباترين عمل زيبايي در تمام اعمال زيبايي صورت است. اشتباهات كوچك حتي يك ميلي متر بيمار را ناراضي مي كند، لذا توجه ويژه به اين عمل و اصولاً تمام اعمال انجامي روي بيني ضروري است. دقت لازم در عمل بيني آنقدر شديد است كه برخي جراحان آن را هم سطح عملهای جراحی مغز و اعصاب مي دانند و دقت وحشتناكي طلب مي كند. دكتر مجيد كاظمي تجربه زيادي در اين عملهاي ظريف بيني دارند.در نظرسنجی های اینترنتی انجام شده در سالهای اخیر، وب سایت دکتر مجید کاظمی توسط مردم تهران، بعنوان کاملترین و بهترین وب سایت در زمینه جراحی بینی شناخته شده و شخص دکتر مجید کاظمی، عنوان 
بهترین جراح بینی تهران را توسط مردم تهران کسب کرده اند.
- عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
- عضو انجمن راینولوژی ایران
- عضو انجمن تحقیقات راینولوژی ایران
- عضو جامعه جراحان ایران.


:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

شما با چاپ و ارائه کاتالوگ و يا بروشور مي توانيد تمام مشخصات شغل و حرفه خود را بطور کامل و گويا به همراه تصاوير با کيفيت به مشتريان خود اعلام نماييد و در صورتي که طراحي زيبا و همچنين چاپ با کيفيت و مرغوب داشته باشد ممکن است سالها نزد مشتريان شما باقي بماند و در مواقع لزوم پس از مدت ها به آن مراجعه کنند و با شما تماس بگيرند. لذا هدف و سعي مجموعه چاپ نقش هنر بر اين است تا با ارائه بهترين ها شما را در اين راه ياري کند و کاري به ياد ماندني به شما ارائه نمايد 

 
چاپ کاتالوگدر چاپ یک کاتالوگ خوب و با کیفیت موارد مهم زیادی وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از: 
طراحی کاتالوگدر طراحی کاتالوگ مطالب می بایست بگونه ای قرار گیرند که علاوه بر رساندن هدف کاتالوگ بیننده را در مطالعه تمامی موارد کاتالوگ تشویق نماید که البته در این راه چاپ و نوع چاپ کاتالوگ نیز بی تاثیر نیست. 
صفحه بندی و فرم بندی صحیح کاتالوگیعنی قبل از چاپ کاتالوگ شما باید به گونه ای طراحی شود که پس از چاپ کاتالوگ در ترتیب کردن صفحات با مشکل مواجه نشویم. همچنین ویراستاری کاتالوگ و کنترل مارجین های برش و نکات کنترلی قبل از چاپ کاتالوگ شامل همین بخش می باشد. 
چاپ کاتالوگمهمترین قسمت پیدایش یک کاتالوگ ماندگار چاپ آن می باشد که اگر رنگهای نا مرغوب استفاده شود و رنگها را نتوان بدرستی بر روی هم قرار داد نتیجه نهایی یک کاتالوگ نا مرغوب می شود که کسی حتی میل مطالعه آن را هم پیدا نمی کند پس استفاده از رنگهای شفاف و بسیار با کیفیت آلمانی و چاپ بوسیله دستگاه چهار رنگ همزمان می تواند شما را به هدف نهایی یعنی یک کاتالوگ زیبا و چشم نواز نزدیک نماید. 
روکش جلد و یا صفحات داخلی کاتالوگاگر نیاز به روکش وجود دارد استفاده از روکش با کیفیت و مرغوب تفاوتی نمی کند که سلفون باشد یا UV در هر حال نتیجه کار می بایست رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید. انواع روکش عبارت است از:1- سلفون براق سرد 2- سلفون مات سرد 3- سلفون براق حرارتی 4- سلفون مات حرارتی 5- UV براق 6-UV مات 
صحافی، برش و خط تاهای کاتالوگآخرین مرحله مربوط به صحافی مناسب، با کیفیت و دقیق، برش لبه های دقیق به گونه ای باشد که لبه های کاتالوگ دقیقاً بر روی هم قرار گیرند و خط تا ها دقیق و در محل مناسب خود باشند. 
واحد بسته بندی و ارسال که در مجموعه چاپخانه های نقش هنر بسیار مهم بوده تا نتیجه کار با کیفیت مناسب به دست مشتریان عزیز برسد.منبع:چاپ کاتالوگ



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()