نوشته شده توسط : رها حامی

می توان گفت که پانل سه بعدی از یک لایه عایق پلی استایرن انبساطی کند سوز تشکیل شده است و بین دو صفحه مشبک مفتولی قرار گرفته است. این قرارگیری آن ها به شکلی است که باعث می شود این سه لایه به صورت جوش یا مفتول های برشگیر به همدیگر متصل شوند. قابل ذکر است که پس از نصب ۳d پانل ها برای استحکام بیشتر از هر دو طرف روی آن ها بتن ریخته می شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت پایکار بنیان پانل تماس بگیرید.

انواع تری دی پانل
همانطور که گفته شده این پانل ها به علت محبوبیتی که دارند، در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام از آن برای کار مخصوصی می باشد. در ادامه به دو نوع اصلی این پانل ها اشاره می کنیم:
 


تری دی پانل دیواری


نوع اول این تری دی پانل دیواری می باشد، همانطور که از نامش مشخص است استفاده اصلی آن برای دیوار ها می باشد. پانل دیواری به دو نوع مختلف تقسیم می شود که در بخش زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:


تری دی پانل باربر: یکی از استفاده هایی که می توان از این پانل ها داشت، می توان آن ها را به عنوان سیستم باربر جانبی یا همان دیوار برشی استفاده کرد، برای این کار پانل های مخصوصی به نام پانل های باربر وجود دارند. در مقایسه با پانل های غیر باربر، این پانل ها دارای ضخامت بیشتر، قطر مفتول بیشتر و چگالی عایق حدودا ۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت پایکار بنیان پانل تماس بگیرید.
تری دی پانل غیر باربر: تری دی پانل های غیر باربر در سازه های مختلفی قابل استفاده می باشد. سازه هایی مانند اسکلت فولادی و بتنی که در آن ها به عنوان پارتیشن داخلی و دیوار محیطی استفاده می شود. همچنین قابل ذکر است که از این نوع تری دی پانل به عنوان یک دیوار جداکننده فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که قابل توجه می باشد این است که به دلیل غیر باربر بودن این قطعات، ضخامت کمتری نسبت به نوع باربر دارند.



تری دی پانل سقفی


در نوع دوم، تری دی پانل سقفی می باشد که ضخامت بیشتری دارد، همچنین دارای عایق پلی استایرن و هسته یونولیتی می باشد. ضخامت حدودی این پانل ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی متر می باشد. همچنین عرض پانل های سقفی بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است. قابل ذکر است که ضخامت بتن روی پانل های سقفی هم بین ۵ تا ۷ سانتی متر می باشد. این نوع تری دی پانل ها بصورت افقی و یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند.
تصویر: https://media.tahlilbazaar.com/d/2023/04/11/0/150060.jpeg?ts=1681217923105
قیمت ۳d پانل
نقش قیمت ۳d پانل رعایت کردن استانداردهای ساخت و ساز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ۲ عامل اصلی تعیین کیفیت انواع پانل های سه بعدی می باشد. در اصل قیمت ۳d پانل بر اساس کیفیتی که دارد تعیین می شود که وابسته به مواد مصرفی، نحوه جوش و اتصالات لایه های مفتولی مشبک و نحوه اجرای لایه های عایق می باشد، اما به غیر از این فاکتورهای اصلی که قیمت انواع تری دی پانل را در قطعات مختلف تعیین می کند، هزینه های جانبی دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.
مزایای تری دی پانل سه بعدی


تری دی پانل ها به راحتی حمل می شوند به این دلیل که وزن بسیار سبکی دارند.
انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و راحتی در استفاده سیستم های سینوسی و قوسی
به علت نازک بودن ضخامت دیوارها نسبت به سایر دیوارهای دیگر، می توان از فضا به صورت مفیدتری استفاده کرد.
مقاومت زیادی در برابر نیروی های برشی مانند زلزله دارد.
اجرای نازک کاری بدون نیاز به ملات گچ و خاک
عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی خوبی می باشند.
بدون نیاز به اجرای نعل درگاه برای اجرای بازشوی پنجره و درب
وزن بسیار پایینی دارند و به همین دلیل بارهای مرده سازه کاهش می یابد.
هنگام وقوع زلزله به دلیل پیوستگی و یکپارچگی در سقف و دیوارها، هیچ ریزشی اتفاق نمی افتد.


معایب‌ تری دی پانل سه بعدی


معایب تری دی پانل ها نسبت به مزایای آن ناچیز است و فقط مربوط به هزینه ها و مشکلات مربوط به حمل و نقل این مصالح پر استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد.
قطعات پانل های سه بعدی معمولا بزرگ می باشند و همچنین به دلیل استفاده از صفحات مشبک مفتولی و برای نگه داشتن عایق پلی استایرن وزن بالایی پیدا می کنند؛ به همین دلیل حمل آن ها تا محل های بکارگیری و استفاده از آن ها در چندین مرحله خواهد شد که به تنهایی باعث افزایش هزینه های تری دی پانل سه بعدی می باشد و قیمت تری دی پانل افزایش پیدا می کند.
به صورت کلی نقش عوامل اجرایی در این نوع مصالح زیاد می باشد و در صورت نداشتن تخصص ممکن است که نتیجه کار خوب نباشد.
از مصالح تری دی پانل فقط می توان یکبار استفاده کرد و هیچ بازیافتی را نمی توان برای آن متصور بود.
بستگی به دانش و تخصص پایین پیمانکاران و کارگران، استفاده از پانل ۳ بعدی ممکن است باعث هدر رفتن بیش اندازه بتن شود.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

فروش آسانسورهای هیدرولیک

حرکت به سمت بالا و پایین در این نوع آسانسورها به وسیله جک هیدرولیک انجام می شود. در این نوع آسانسورها یک موتور سه فاز غلطان در روغن به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص که به نام پاور یونیت است، وجود دارد. یکی از وظایف این موتور تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک است. در حرکت رو به بالای این آسانسور موتور روشن خواهد شد و در حرکت رو به پایین نیازی به روشن شدن موتور نخواهد بود. آسانسورهای هیدرولیکی انواع مختلفی دارند:
[عکس: %D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D9%81%D8...%D9%86.jpg]
  • آسانسور هیدرولیکی بدون چالهآسانسور هیدرولیکی تلسکوپیآسانسور هیدرولیکی طنابیفروش آسانسور کششی
نیروی محرکه این آسانسور، یک موتور الکتریکی می باشد که اغلب در قسمت بالای چاه آسانسور و در موتورخانه تامین می شود. روی فلکه این آسانسورها چد کابل فولادی وجود دارد که از یک سو به کابین آسانسور و از سوی دیگر به وزنه های آسانسور که در داخل قابی فلزی قرار دارد، متصل است.
کمک به بالا بردن این آسانسورها به دلیل وجود وزنه در سیستم آسانسور می باشد؛ در غیر این صورت برای این کار لازم است موتورهای با توان بالا با کیلو وات بالا به کار برده شود؛ در نتیجه با این روش توان موتور استفاده شده کاهش پیدا می کند.
فروش آسانسور کششی در ایران یکی از پرفروش ترین آسانسورها می باشد. آسانسور کششی انواع مختلفی دارد: گیربکس دار، گیرلس، آسانسورهای بدون موتورخانه و آسانسورهای بالا برنده می باشند.
آسانسورهای وینچی(کششی) توسط یک زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و هرگونه نیروی رانشی به گونه ای غیر از اصطحلاک به آن وارد می شود، همچنین قاب وزنه در اینگونه آسانسورها وجود ندارد. اگر شما نیاز به این نوع آسانسور در ساختمان خود هستید کافیست به شرکت سهند فراز کیمیا تماس بگیرید.
  • فروش آسانسور مغناطیسی
در این آسانسورهای مغناطیسی، تجهیزاتی مانند دیوار چاه آسانسور و ریل ها روی دیوارها قرار گرفته شده حکم استاتور موتور و کابین آسانسور حکم روتر را دارد. با اتصال جریان برق به استاتور، باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده و به روتور القا می شود.
میدان مغناطیسی به وجود آمده در قسمتی قطع و با القای جریان برق توسط سیم پیچ های استاتور، سیم پیچ های قرار داده شده روی روتور باردار شده و باعث به حرکت درآمدن کابین می شود؛ در نتیجه دراین آسانسورها قطعاتی مثل وزنه تعادل، موتورخانه، کابل فولادی و... وجود ندارد. این آسانسورها ایمنی بالاتری نسبت به آسانسورهای معمولی دارند و به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. اگر ایمنی ساختمان برای شما مهم است، می توانید با شرکت سهند فراز در این زمینه تماس بگیرید.
  • فروش آسانسور پنوماتیک
آسانسورهای پنوماتیک یکی از جدید ترین نوع آسانسور می باشد. کابین نوع آسانسور توسط نیروی پنوماتیک جا به جا خواهد شد.
  • فروش آسانسور شیشه ای
بعضی از افراد به زیبایی آسانسور خود بسیار اهمیت می دهند و برای ساختمان خود به دنبال آسانسورهایی هستند که باعث افزایش زیبایی ساختمان شود. آسانسورهای شیشه ای یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این افراد می باشد. این آسانسورها علاوه بر زیبایی از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است
استاندارد آسانسور چیست؟
نقش استاندارد ادواری چیست، آسانسور همان باید و نبایدهایی است که برای آسانسورهای باری، مسافری و.... باید انجام داد تا از افراد و وسیله ها در مقابل خطرات مختلف مانند سقوط حفاظت کند. شما برای دریافت استاندارد باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

تمام کردن عملیات نصب آسانسور و راه اندازی کامل آن ( اطمینان از اتمام تمامی عملیات ساختمان از جمله برق رسانی)ارسال رونوشت کارت ملی متقاضی و رونوشت صفحه اول پروانه ساختمان به شرکت آسانسور طرف قرارداد.ثبت نام اینترنتی در سامانه اخذ استاندارد ادواری آسانسور توسط شرکت طرف قرارداد و دریافت کد رهگیری و تعیین شرکت بازرسی آسانسورکارفرما باید هزینه بازرسی را پرداخت کند.ارسال نقشه، محاسبات و فرم مهندس ناظر توسط شرکت به شرکت بازرسی آسانسورتعیین نوبت بازرسی توسط شرکت بازرسیبازرسی آسانسور با حضور نماینده شرکت آسانسور( اگر که آسانسور هیچ ایرادی نداشته باشد از طرف بازرس تایید می شود ولی اگر که ایراداتی داشته باشد توسط بازرس یادداشت شده و آن شرکت باید آن ایرادات را رفع کند و بعد از رفع ایرادات دوباره درخواست بازرسی دهد.)بستن قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور
منبع: استاندارد ادواری آسانسور



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

می توان گفت که گچبری یکی از هنرهای مورد علاقه ایرانیان است که نمونه های آن مانند گل وسط، قاب بندی و یا تزینات روی ستون در هر خانه ای مشاهده کرده اید. این تکنیک بسیار زیبا بصورت دستی انجام می شود که زحمت بسیاری دارد.


معرفی انواع گچبری پیش ساخته
وقتی محبوبیت سبک دکوراسیون افزایش پیدا کرد، کم کم استفاده از گچبری کاهش یافت، ولی باز هم در منازل لاکچری با سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود؛ به این دلیل که گچبری کلاسیک باشکوه تر و مجلل تر از هر ابزار دیگری است.

انواع
بصورت کلی گچبری پیش ساخته برای فضاهایی با سبک دکوراسیون سلطنتی و مجلل استفاده می شود، به ویژه سازه هایی که ارتفاع سقف بلندی نیز داشته باشند. چنین تکنیکی قطعا ارزان نمی باشد اما نسبت به گچکاری هزینه پایین تری دارد. هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، هزینه پروژه نیز افزایش پیدا می کند. طراحی های کلاسیک معمولا هزینه یک و نیم تا دو برابر طراحی های مدرن را دارد، همچنین عوامل زیر در قیمت پروژه نیز تاثیر می گذارد:

نوع قالب
کیفیت گچ مصرفی
پیچیدگی طرح و نقشه
نحوه قالب سازی
نوع ابزار های مورد نیاز
بهترین فرد برای گچبری
ابزار گچی مورد نیاز

گچبری پیش ساخته چیست

در این تکنیک، همانطور که از نامش مشخص است ابتدا طرح مورد نظر در کارگاه قالب زده می شود، در اصل قالب را با گچ خیس پر می کنند و پس از خشک شدن ابزار گچی شما برای نصب آماده می شود. شما برای چسباندن گچبری پیش ساخته روی دیوار باید از چسب های مخصوص استفاده کنید، برای اینکه این روش ابتدا باید ابزار گچی خشک شود سپس اقدام به نصب آن کنید باعث راحتی کار خواهد شد.

گچبری پیش ساخته لامپ
یکی از مناسب ترین و بهترین کاربردهای ابزار گچی برای تزیین دور لامپ و سقف می باشد. شما می توانید از طرح های گرد یا رینگ مانند با تزیینات شلوغ و ساده استفاده کنید. این ابزار در اتاق خواب بسیار کاربردی می باشد.

گچبری پیش ساخته دور لوستر
به یاد داشته باشید که اگر گچبری با تکنیک نورپردازی همراه شود، زیبایی سقف را دو برابر می کند. گچبری دور لوستر مانند دور لامپ می باشد و شما می توانید از طرح های ساده تری استفاده کنید تا از جلوه لوستر شما کاسته نشود.

ابزار پیش ساخته سقف پذیرایی
بهترین کاربرد ابزار گچی در فضای سالن و پذیرایی منزل می باشد؛ به این دلیل که گچبری فضای پذیرایی شما را دو برابر خواهد کرد. شما همچنین می توانید این تکنیک را برای دور لوستر و قاب بندی نیز استفاده کنید، همچنین برای تزیین دیوارها، دور شومینه، ستون ها و غیره ... مورد استفاده قرار می گیرد.
گچبری سقف چیست

یکی از کاربردهای گچبری می توان به گچبری سقف ساختمان اشاره کرد، برای مثال دور لوستر، اپن آشپزخانه، حاشیه های سقف را می توان به زیبایی هر چه تمام تر با استفاده از این گچبری تزیین کرد. همچنین شما باید به فاکتورهایی مانند محل قرار گیری چراغ ها و میزان نوردهی فضا توجه کنید.

معرفی انواع گچبری پیش ساخته

اینگونه پیاده سازی ابزار گچبری سقف برای سالن پذیرایی و سالن های مجلل مناسب می باشد. اگر فضای شما بزرگ و وسیع نیست، از انتخاب رنگ های تیره پرهیز کنید. همچنین برای فضاهای کم نور و تاریک توصیه می شود که به رنگ گچی سفید اکتفا کنند تا خانه روشن تر دیده شود.

مقایسه ابزار گچی دستی و گچبری پیش ساخته
در گچبری سنتی یا دستی چون همه کار بصورت دستی انجام می شود از سرعت پایینی برخوردار است و اتلاف انرژی و مواد اولیه در آن نیز بالا می باشد؛ به همین دلیل دستمزد نیروی کار آن بالاتر از گچبری سقف می باشد. چون ابزار گچی وزن سنگینی دارد، امکان نصب در همه جا برای آن وجود ندارد. اما برای پخش گچبری پلی یورتان با دکارت استور تماس بگیرید.
منبع: خرید ابزار پیش ساخته پلی یورتان


:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

امروزه راه اندازی خط تولید شوینده یکی از کسب و کارهای جذاب در میان تولید کنندگان است. در این صنعت به دلیل جدا ناپذیر بودن مواد شوینده از سبد کالای خانواده ها، سرمایه گذاری بسیار سودمند است. همچنین به دلیل افزایش قیمت دلار، اکثر خریداران به سمت استفاده از تولید داخلی که باعث کاهش هزینه های خانوار می شود، تمایل پیدا کرده اند.

تصویر: https://media.khabaronline.ir/d/2023/03/05/0/5820195.jpeg?ts=1678021764354

اگر تولید کنندگان بتوانند محصول باکیفیتی که قابل رقابت با محصولات خارجی است تولید کنند، می توان در عرصه راه اندازی خط تولید شوینده موفق شد و مشتری های زیادی را به صورت دائمی به خود جذب کرد.

خط تولید شوینده بدون مجوز
شاید تولید مواد شوینده بدون مجوز برای شما امکان پذیر باشد اما کار را برای شما سخت می کند، زیرا شما نمی توانید مخفیانه کار کنید و باید حتما برند سازی کنید و خودتان را به بقیه معرفی کنید. برای همین بهتر است که در ابتدای کار نسبت به گرفتن مجوز حتما اقدام کنید تا در زمان تولید مشکلی نداشته باشید و به راحتی خط تولید شوینده را پیش ببرید.
موارد مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید شوینده

فرمولاسیون و مفاهیم اولیه و تولید آن
تهیه مواد اولیه مناسب که در داخل کشور باشد
تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای کامل کردن خط تولید، اتومات یا نیمه اتومات، بر اساس بودجه ای که تولید کننده دارد
گرفتن مجوزها و کنترل کیفیت مناسب مطابق با استاندارد ملی کشور

خط تولید شوینده مایع ظرفشویی
مایع ظرفشویی که مردم به طور عامیانه به اسم ریکا می شناسند، ماده شوینده ای است که برای شستن انواع ظروف و پاک کردن هر نوع کثیفی و آلودگی ها از ظرف استفاده می شود. این ماده کف زا است و برای از بین بردن انواع چربی ها و اضافات مواد غذایی از روی ظرف طراحی شده است. مواد شوینده برای ماشین های ظرفشویی بصورت کارتریج، ژل، مایعات، پک ها، پودر و قرص های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

هر مایع شستشو دهنده ممکن است شامل سفید کننده، انواع آنزیم ها یا مواد شستشو باشد. قابل ذکر است که براش شستن ظروف در ماشین ظرفشویی از نوع دیگری از مواد شوینده استفاده می شود. بهتر است که بدانید از نظر علم شیمی مایع ظرفشویی از ترکیب مواد اصلی پاک کننده به عنوان سورفاکتاک و دیگر موادهای افزودنی برای افزایش کیفیت و بعضی خصوصیات مختلف مانند نرم کننده و عطر تشکیل شده است.

کاربرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ
این دستگاه در صنایع غذایی برای پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و... در ظرف های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و... به کار برده می شود. دستگاه پرکن عسل نیز می تواند یکی از پرکاربردترین مایعات غلیظ به شمار رود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ در صنعت های دیگری مانند صنعت شیمیایی، مایع ظرفشویی، انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، انواع شربت های دارویی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ
برای پرکردن مایعات با استفاده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ از شیوه پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود. در واقع می توان گفت که حجم سیلندر مبنای پر شدن ظروف است و حجم ظروف نشان دهنده این است که حجم سیلندر باید به چه میزانی باشد. حرکت مایعات غلیظ مانند عسل یا مربا به واسطه سیلندر موجود در دستگاه روان تر خواهد شد. برخی از پرکن مایعات غلیظ این امکان را دارند که برای حرکت روان و سریع تر مایع، مایع مورد نظر را قبل از پر شدن گرم کرد. بعد از پر شدن نوار نقاله انتقال ظروف های پر شده را به سمت دیگر دستگاه های بسته بندی مانند دستگاه لیبل زن، جت پرینتر یا تاریخ زن و... انجام خواهد شد.
منبع: دستگاه پرکن مایعات غلیظ


:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

نصب آسانسور هیدرولیکی از کششی بسیار کمتر می باشد و از نظر دیگر هزینهاتاقک سقف برای اسانسورهای کششی وجود دارند که باعث افزایش هزینه های ساختمان خواهد شد. اگر شما در یک ساختمان ساکن هستید که آسانسور ندارد و همچنین نیاز به آسانسور دارید و فضای کافی برای این کار وجود ندارد، ولی متاسفانه اگر تعدادی از واحدها مخالف می باشند، بر اساس قانون اگر مساحت طبقاتی که افراد موافق نصب آسانسور می باشند از مخالفین بیشتر باشد، نظر آنها دیگر مهم نمی باشد و شما به راحتی می توانید به نصب آسانسور اقدام کنید.

نصب و فروش آسانسور

نقش شرکت فروش آسانسور در تهران مهم ترین مرحله برای مجهز کردن یک ساختمان مسئله آسانسور و بعد از آن تعمیر و نگهداری اسانسور می باشد. توجه داشته باشید که اگر این کار توسط متخصصین انجام نشود ممکن است که اسانسور دچار مشکلات فنی شود و ایمنی کافی نداشته باشد و بعد از گذشت مدتی آسانسور خراب شود و باعث ایجاد حادثه هایی شود. حتی اگر شما بهترین نوع آسانسور را خریداری کرده باشید ولی کار نصب و تعمیر و نگهداری اسانسور توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود در بلند مدت دچار مشکلاتی خواهید شد.


می توان گفت که نصب آسانسور در وسط راه پله های ساختمان قدیمی مشکل دارتر می باشند، این ساختمان ها به دو بخش تقسیم می شوند؛ آپارتمان هایی کهفضای کافی برای نصب آسانسور دارند و ساختمان هایی که فضایی برای اسانسور در آنجا در نظر نگرفته شده است:

ساختمان های دسته اول: در هنگام نصب و فروش آسانسور مشکلات زیادی ندارد ولی با این حال ساختمان باید استانداردهایی را داشته باشد که امکان نصب به راحتی انجام شود.

در ساختمان های دسته دوم: نصب و فروش آسانسور در این ساختمان ها مشکل دارتر می باشد و باید هزینه بیشتری در هنگام خرید آن بپردازید. چون این آسانسورها در راه پله نصب می شوند و مشاعات را در بر می گیرد، رضایت اکثر ساکنین لازم می باشد. در این ساختمان های قدیمی باید استقامت سازه بررسی شود و همچنین باید به مسئله چاله آسانسور و برق فاز هم دقت کرد.

نکات مهم تعمیر و نگهداری اسانسور

استفاده از آسانسور یکی از ضرورت هایی در آپارتمان نشینی می باشد و به طور کلی تمامی ساختمان هایی که در این چند سال اخیر ساخته شده اند دارای آسانسور می باشند. در ساختمان های امروزی تجهیزاتی برای آسانسور در نظر گرفته می شود.
مسئله مهم و مشکل ساز این است که در آپارتمان های قدیمی که بیشتر از 3 طبقه می باشند و نیاز به آسانسور دارند اما متاسفانه فضای کافی برای نصب آسانسورها وجود ندارد. برای انجام این کارها باید یک سری مجوزها و استانداردهایی داشته باشند.
فضای مورد نیاز برای نصب کردن آسانسور

فضای مورد نیاز برای آسانسور بین پله ها به همان فضای مورد نیاز برای چاله آسانسور می باشد که کابین و دیگر تجهیزات در آن قرار می گیرد. فضای مناسب برای آسانسور شامل چند قسمت می باشد:

فضایی برای سطح افقی: شامل عرض و عمقی می باشد که باید برای چاله آسانسور در نظر گرفته شود(فضای افقی شامل: عمق کابین، درب آسانسور و فضای مورد نیاز برای وزنه ها).

فضایی برای سطح عمودی: این فضا شامل کف چاه تا سقف آسانسور می باشد(فضای عمودی یک آسانسور شامل طول کابین، جان پناه، طول مسیر و حرکت اسانسور از نقطه پایین تا نقطه بالا).

فضای بعدی که باید برای آن فضای مناسبی را در نظر گرفت، فضای موتورخانه می باشد: باید این فضا علاوه بر فضای تجهیزات، فضایی برای افرادیکه قرار است تعمیر و نگهداری اسانسور را انجام دهند داشته باشد. فضایی که باید برای آسانسورها در نظر گرفت شامل نصب ریل، عرض کابین آسانسور، عرض درباسانسور روی اندازه این فضا تاثیر دارد.

همچنین برای نصب اسانسور بین پله ها باید مواردی را رعایت کرد و بررسی کرد که آیا فضای کافی بین پله ها وجود دارد یا نه؟ در صورتی که کمبود فضا دارید ممکن است که به واحدهای مسکونی تجاوز کنید که این کار بسیار سخت و دشوار می باشد.
منبع: فروش آسانسور هیدرولیک



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

تری دی پانل توانست در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژهای کسب کند، همچنین توانست جایگزین مناسبی در جهت بکارگیری سایر مصالح قدیمی شود، و اما خود ساختار تری دی پانل به چه صورت می باشد؟ در واقع پانلها دارای انواع مختلفی می باشند که می توان به تری دی پانل دکوراتیو اشارهنمود. پانل ها در واقع در زمینه دیوارهای پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین راهکار در جهت دیوار چینی می باشد.


می توان گفت که 3d پانل از یک لایه عایق تشکیل شده است که جنس آن از جنس فوم پلی استایرن می باشد که به عنوان یونولیت نسوز کاربرد دارد. اما دقیقا تری دی پانل چیست و چه کاربردی دارد؟
تصویر: https://static1.ilna.ir/servev2/4rcF7LhLGWcX/RL54z_netUE,/22.jpg

پانل به عنوان یک لایه عایق برای جلوگیری از ورود گرما و یا سرما به داخل و همچنین خروج دما از داخل به خارج می باشد. یکی دیگر از ویژگی ها دیگر آن جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی می باشد. جالب است بدانید که تری دی پانل دکوراتیو کمی متفاوت می باشد. همانطور که از نامش مشخص است برای طراحیو پیاده سازی دکوراسیون منزل بکار می رود. به زبان ساده به آن دیوارپوش سهبعدی نیز می گویند. پانل دکوراتیو توانست جایگزین مناسبی برای دیوارپوش های معمولی و همچنین کاغذ دیواری ها شود، همچنین در سقف نیز کاربرد دارد.

نصب تری دی پانل دکوراتیو بسیار ساده می باشد و دردسر زیادی ندارد. ایننوع دیوارپوش سه بعدی را در راه پله ساختمان های مسکونی، دیوارهای منازل می توان استفاده کرد. یکی از ویژگی این پانل دکوراتیو این می باشد که حمل ونقل آسانی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. در واقع پانل یک پوشش عالیبرای دیوارها و سقف خانه ها می باشد.

آشنایی با تری دی پانل دکوراتیو

این پانل یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که درسال های اخیر مورد استفاده بسیاری از طراحان قرار گرفته است. وقتی یک محصول تازه با این حجم از استقبال عمومی رو به رو می شود و قابلیت خود را در سازگاری با تمام سبک های دکوراسیون نشان می دهد، می تواند ثابت کند که ایده ای ارزشمندی برای دکوراسیون خانه می باشد. از این پانل ها به عنوان دیوارپوش هایی شیک و بسیار جذاب استفاده می شود، همچنین استفاده از این محصولات فواید بسیار زیادی نسبت به سایر دیوار پوش ها دارد. شما نیز برای اطلاع از قیمت تری دی پانل می توانید به سایت پایکار بنیان پانل مراجعه کنید.

شما با خرید 3d پانل نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، بلکه در مصرف انرژی و کاهش آن قدمی بزرگی را خواهید برداشت. از این پانل هادر مکان های زیادی استفاده می شود. علاوه بر این دیوارپوش های 3 بعدی، سقفکاذب نیز نوع دیگری از تری دی پانل دکوراتیو است که در طراحی داخلی نیز کاربرد دارد.

تری دی پانل دکورایتو/ سقف کاذب

سقف کاذب دارای انواع مختلفی می باشند. اینگونه سقف ها، بسیار سبک بودهو ظاهری شیک تر از سقف معمولی دارند. از سقف کاذب در مکان هایی به اصطلاح لاکچری استفاده می شود. نصب و راه اندازی سقف کاذب بسیار سریع و آسان می باشد و می توان بدون داشتن تخصصی آن را عملی کرد.

ویژگی های تری دی پانل دکوراتیو

تا اینجا گفتیم پانل های سه بعدی محبوبیت زیادی نزد طراحان و دکوراسیوندارند، به گونه ای که به یکی از عناصر شیک و مدرن تبدیل شده و می توان آن ها را در گروه اکسسوری های مدرن قرار داد. این محصولات ویژگی هایی دارند کهدر قسمت های بعدی با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد:

رنگ بندی متنوع:
یکی از ویژگی ها مثبتی که تری دی پانل دکوراتیو دارد، تنوع رنگ بندی این محصول می باشد که باعث شده با هر سلیقه و دکوری قابلیت ست شدن داشته باشد.

ضد آب و قابل شستشو:
اگر نگران لک افتادن و کثیف شدن این محصول می باشید، باید بگویم که اصلا جای نگرانی نیست. تری دی پانل دکوراتیو ضد آب می باشد و بدون هیچ مشکلی می توان شست و شو داد، البته توجه داشته باشید که هنگام شست و شو اینمحصولات از مواد شوینده اسیدی استفاده نکنید چون منجر به تخریب چوب و پی وی سی می شود.

هزینه پایین هنگام خرید و نصب:
بسیاری از افراد هنگامی که قصد دارند تغییری در دکوراسیون خود دهند، ابتدا آن را از نظر مالی بررسی می کنند. هزینه های بالا باعث شده که بسیاریاز صاحب خانه ها نتوانند پوشش جذابی برای دیوار خانه خود انتخاب کنند. خوشبختانه پانل های دکوراتیو توانست که این مشکل را حل کند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در مقایسه با دیوارپوش ها قیمت منصفانه تری دارد.

زیبایی چشم گیر:
پانل های دکوراتیو یک پیشنهاد فوق العاده می باشد که می توانید آن در چیدمان خانه جای گذاری کنید. این محصول در تمامی قسمت خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و حتی دیوارهای اصلی نیز قابل استفاده می باشد.

نصب سریع و آسان:
نصب و راه اندازی تری دی پانل سه بعدی بسیار آسان و راحت می باشد. برایهمین خودتان نیز می توانید این دیوار پوش ها را نصب کنید، ولی ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای نصب و اجرای این پانل های دیواری از متخصصین این حوزه شرکت پایکار بنیان پانل کمک بگیرید، چون ممکن است با یک اشتباه کوچک تمامی کار با مشکل رو به رو شود.
منبع: شرکت های تولید کننده تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

ما می توانیم با سرمایه گذاری در سئو، سایت خود را در لحظه مناسب به مخاطب معرفی کنیم. اعتماد کاربران به سایت همان برگ برنده ای است که گوگل به آن خیلی اهمیت می دهد، در واقع ما با جستجو در گوگل اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغ، بنر یا پیامک می باشند.


کسب و کارهای سنتی این تصور را دارند که برای ورود به فضای دیجیتالی فقط داشتن یک سایت زیبا کفایت می کند.
طراحی سایت زیبا و خوب، یک نقطه شروع مناسبی برای یک کسب و کار اینترنتی می باشد ولی نمی توان تضمینی برای موفقعیت آن بود.
همانگونه که موقعیت مکانی یک فروشگاه حضوری بستگی به مراجعه و فروش آن تاثیر می گذارد، برای یک سایت اینترنتی حضور در نتایج جستجو و به دست آوردن یک جایگاه مناسب بسیار اهمیت دارد و برای تحقق این امر شما به سئو سایت نیاز دارید.
ه چه دلیلی موتورهای جستجو به سئو سایت توجه دارند؟
وقتی بحث سئو پیش می آید با یک رقابت سخت روبه رو هستیم.
تجربه کاربری، نکته ای است که گوگل تاکید زیادی روی آن دارد و این تجربه تنها به تولید محتوا وابسته نیست. مواردهای بسیاری مانند سرعت نمایش صفحات، خوانایی و دسترسی محتوا، اعتبارسایت و... مواردی می باشند که روی رضایت کاربر تاثیر می گذارد.
سایت های زیادی در صفحات وب هستند که محتواهای مفیدی را ارائه می دهند ولی هیچوقت شانسی برای حضور در صفحه اول گوگل نداشتند؛ به این دلیل که به سئو سایت خود توجه ای نداشته، در نتیجه رقبایش با محتواهای ضعیف تر بازدید و فروش بیشتری دارند، به این دلیل که به سئو سایت خود توجه داشتند.
مهمترین مراحل سئو چه مراحل هایی می باشد؟
می توان گفت سئو یک مسابقه است که موفقعیت و پیروزی آن پیچیده و دشوار می باشد. روش ها و فاکتورهای بسیاری برای بدست آوردن جایگاهیی بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام از آن ها تاثیرات مثبتی برای سایت دارند، برای موفقعیت در سئو سایت به 3 فاکتور اصلی نیازمند هستیم:

1: سئو تکنیکال
قبل از شروع فعالیت های بازاریابی محتوا، به یک بستر قدرتمند برای سایت نیاز داریم.
استاندارد کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو، نشانه گذاری استاندارد(Schema) برای درک بهتر ربات ها، بهینه سازی سرعت سایت و نمایش صحیح در موبایل را موارد اصلی در سئو تکنیکال می نامیم.

2: بازاریابی محتوا
برای موفقعیت در سئو شما به یک محتوای قوی نیاز دارید، البته فقط محتوای متنی ملاک نیست، محتوای تصویری، ویدئو، صوت و... همه این محتواها روی سایت شما تاثیر گذار می باشد.
فعالیت های مهمی مانند شناسایی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، تولید محتوای ارزشمند، لینک سازی داخلی و ..... بخش های مهمی از بازاریابی محتوا می باشد.

3: لینک سازی هدفمند
فعالیت های زیاد در شبکه های اجتماعی، حضور در فروم های تخصصی، درست کردن بک لینک های معتبر، خرید رپورتاژ آگهی از رسانه های با مخاطب زیاد و... SEO Off page می نامیم. یعنی فعالیت هایی که بیرون از سایت ما رخ می دهد ولی روی سئو سایت ما تاثیرگذار است.

منبع: سئو سایت چیست؟


:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

در دنیای امروز، هر شغلی در هر محیط کاری نیاز به یک پوششی خاص هستند. بعضی از این لباس کار عمومی و بعضی تخصصی تر می باشند. اگر شما در یک دفتر کار کرده باشید یا در یک جلسه شرکت کرده باشید، حتما بااین چالش بزرگ لباس پوشیدن مواجه شده اید.
تصویر: https://chibepoosham.com/wp-content/uploads/2023/01/9-6.jpg
امروزه، لباس های تجاری بیشتر از هر زمان دیگری گیج کننده تر می باشند وایجاد یک تعادل کامل بین حرفه ای بودن و راحت بودن می تواند مشکل باشد. دراین مقاله ما شما را برای خرید لباس کار شیک و زنانه راهنمایی خواهیم کرد.

لباس کار زنانه

از کت و شلوارهای رسمی گرفته تا طرح دار، تنوع های زیادی دارند. در اینبین لباس کار زنانه اهمیت بالایی دارد. در کشور ما بیشتر زنان در بخش های اداری مشغول به کار می باشند. تعدادی از آنان جز کادر پزشکی می باشند که لباس های مخصوص خود را دارند.

لباس کار چیست

هنگام شروع یک کار جدید، این جمله می تواند شما را پر از استرس کند که لباس کار زنانه و شیک دقیقا چه می باشد؟ در هنگام خرید لباس کار شما باید دقت زیادی را به خرج دهید، چون اگر نامناسب باشد باعث ناامیدی، سردرگمی و نگرانی شما خواهد شد. در بعضی از محیط های کاری مثل بیمارستان لباس مشخصی دارند که تنوع خاصی در شکل و ظاهر آن ها وجود ندارد، فقش ممکن است کمی در جنس متفاوت باشند.
انواع لباس کار زنانه

امروزه خانم های زیادی در قشرهای مختلف حضور دارند و توانستند جیگاه مناسبی را در کسب و کار پیدا کنند. برای داشتن ظاهری مناسب، لباس کار زنانهو شیک که راحتی، ایمنی و تناسب با محیط کاری داشته باشد بسیار مهم است. اگر بخواهیم از یک دیدگاه متفاوتی نگاه کنیم این می باشد که لباس کار زنانهنشان دهنده تمایز برای حرفه کار و تخصص می باشد. این مهم است که شما چه نوع لباس کاری را می پوشید، همچنین برای خرید لباس کار زنانه باید بدانید که انواع این لباس های کار چه می باشند. اما منظور از خرید لباس کار چیست ؟

انواع لباس کار زنانه در ادامه مطلب آورده شده:

روپوش های پزشکی و پرستاری

روپوش های پزشکی به عنوان یک پوشش اصلی برای پزشکان، پرستاران و جراحانمی باشد. علاوه بر آن این لباس یک محافظ در برابر آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های اجتماعی در برابر عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده، همچنین بدلیل مقابله با چرک و آلودگی رنگ مانتو از قدیم تا الان سفید می باشد. جنسبکار رفته در تولید این روپوش ها به 3 دسته تقسیم می شود:

تترون(نازک ترین)
ترگال ساده(حد وسط)
ترگال کجراه(ضخیم ترین)

وجود پنبه در الیاف و تار و پور پارچه باعث مقاومت بالای این روپوش ها شده، همچنین وجود پلی استر باعث مقاومت بالا در شست و شو در دمای بالا می باشد که بیشتر پارچه ها در بازارترکیب این دو را در خود دارند.

لباس کار در محیط های کاری زنانه

در محیط های اداری مانند بانک ها یا مدارس، لباس های کار زنانه معمولا در دو نوع: مانتو شلوار و کت و شلوار می باشد که در رنگ و طرح ها مختلفی تولید شده. مانتوهای اداری یک مانتو رسمی و سنگین می باشند که امروزه انواعمختلفی از آن ها تولید می شود. یکی از ویژگی هایی که این مانتوها دارند ازپارچه های بسیار مناسب و بادوام بالا در دوخت استفاده می شود که با هر فصل و آب و هوایی تطبیق دارد. این مانتوها چون همیشه خانم های شاغل از آن ها استفاده می کنند یک مانتو ترند و همیشه رو مد به حساب می آید.
منبع: خرید لباس کار مهندسی


:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

استفاده از نور در سقف دیوار در طراحی گچبری پیش ساخته باعث روشنایی بیشتری می شود، همچنین جلوه زیباتری را به ساختمان می دهد. اجرای این نورپردازی به مدل های مختلفی انجام می شود که رایج ترین آن ها استفاده از باکس و نور مخفی می باشد. این دو شیوه نورپردازی در گچبری پیش ساخته باهم کاملا متفاوت می باشد.

در طراحی باکس از هالوژن استفاده می شود که کاملا قابل مشاهده می باشد. در شیوه دیگر، اجرای نورپردازی با کمک ریسه های ال ای دی یا اس ام دی گفته می شود که روی سقف تابیده می شود و منبع اصلی نور قابل رویت نمی باشد. همانطور که از نام این شیوه نورپردازی مشخص است، منبع اصلی نور، زیر گچبری یا گل های سقفی و کناف قرار گرفته و به صورت شلنگ و طناب مانند در اطراف سقف پیچیده شده است.

انواع نور مخفی در گچبری پیش ساخته

با توجه به اینکه نورپردازی ها شیوه های متفاوتی دارند، آن ها را به گروه های مختلفی تسقیم بندی می کنیم:

نور مخفی در گچبری پیش ساخته

اما اگر میخواهید بدانید گچبری پیش ساخته چیست کلیک کنید.

نور مخفی با کناف

می توان گفت که کناف یکی از رایج ترین انواع سقف های کاذب می باشد که در ساختمان های امروزی با طراحی های مدرن بسیار کاربرد دارند.این گروه از سقف های کاذب با تایل های جدا از هم و سبک تشکیل شده است و در کنار هم قرار گرفته و روکش آن ها از گچ می باشد.

ساختمان هایی که از سقف کاذب و کناف استفاده می کنند، گچبری پیش ساخته کاربردی نداشته و برای اجرای این شیوه نورپردازی، از شلنگ های مخصوص استفاده می شود تا منبع نور را در بخش های مختلف سقف با کمک آن ها تابیده شود. می توان گفت که این شیوه کاملا با معماری و طراحی داخلی مدرن متناسب می باشد و جلوه بسیار خوبی را در محیط ایجاد می کند، همچنین قیمت ارزان تری نیز دارند.

نور مخفی گچبری

در ساختمان هایی که از گچبری پیش ساخته دستی استفاده می شود، نور مخفی را در حاشیه های سقف اجرا می کنند. این حاشیه ها دارای طرح های مختلفی می باشد و از نظر میزان پیچیدگی و ظرافت طرح با یکدیگر متفات است. پس از نصب گچبری در حاشیه های سقف، شلنگ نور در پشت گچبری قرار گرفته و بصورتی نصب می شود که قابل رویت نباشد و تنها نور آن ها دیده شود. این گروه از نور مخفی سقف که با گچبری اجرا می شوند در دو گروه دستی و پیش ساخته قابل تقسیم بندی می باشند که در حال حاظر بیشتر نوع گچبری پیش ساخته آن مورد استفاده قرار می گیرد، چون سبک تر می باشد و قیمت ارزان تری دارد و در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا و نصب است.

نور مخفی پیش ساخته پی وی سی

می توان این ابزار پیش ساخته را به عنوان جدیدترین شیوه نورپردازی در سقف و دیوار دانست که بجای گچ از پی وی سی برای تولید آن ها استفاده می شود. این گروه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی با حاشیه های سقف گچبری داشته و طرح هایی که در آن بکار رفته نیز می تواند مدرن یا کلاسیک باشد. مهم ترین مزایای این گروه را می توان به وزن سبک، قیمت ارزان و اجرای آن در مدت زمان کم اشاره نمود. نور مخفی های پی وی سی تنوع رنگ بالایی دارند و در برابر نم و رطوبت نیز عایق می باشند.

چراغ های سقفی مخفی در گچبری پیش ساخته را چه می گویند؟

به چراغ های تو خالی، گاهی اوقات چراغ قوطی کناری یا چراغ های رو به پایین نامیده می شود. برای اتاق هایی با سقف کم بسیار مناسب می باشد.

نور مخفی cnc چیست؟

نور مخفی cnc یک طراحی جدید در گچبری سقف می باشد که با ترکیب نورمخفی می تواند جلوه شیک و متفاوتی به خانه شما اضافه کند. در این روش، برش هایی روی چوب یا سایر متریال با دقت و ظرافت بالا انجام می شود، همچنین می توان از این چوب طراحی شده برای سقف کاذب یا لامپ های اتاق خواب استفاده کرد. علت نام گذاری به دلیل cnc آن می باشد که برای اجرای این پروژه بسیار ضروری است. پس از اجرای سقف کاذب می توان نور مخفی در آن تعبیه کرد.

نور مخفی آشپزخانه

در بسیاری از موارد شما طراحی نور در آشپزخانه را جوری ترجیج می دهید که نور مستقیم به شما نتابد. اینجا می باشد که نور مخفی وارد عمل می شود. با کمک انواع مدل ها و طراحی های متفاوت نور مخفی شما می توانید بدون اشتغال در فضای سقف، روشنایی آشپزخانه را بهبود ببخشید و یک طراحی مدرن، یکپارچه و زیبا را ایجاد کنید.

نور مخفی در گچبری پیش ساخته

هر سه مدل معرفی شده در طراحی نور مخفی در سالن پذیرایی را می توان برای اشپزخانه نیز استفاده کرد. هر کدام از آن ها مزیت های خودشان را دارد و به روش های متفاوتی فضای آشپزخانه را گرم و دلپذیر می کند. نور مخفی از نوع لامپ های فرعی می توان با تلاش کمی روشنایی زیادی را به آشپزخانه و محیط اطراف آن بتاباند و علاوه بر آن تجهیزات روشنایی تا حد زیادی مخفی می ماند.
منبع: گچبری پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رها حامی

 

نوع بازاریابی در غرفه‌های نمایشگاهی به صورتی است که موجب میشود تا افراد زیادی بتوانند به درکی بهتر از محصولات و خدمات شما برسند؛ زیرا اگر ساخت غرفه نمایشگاهی به وسیله افراد توانا و مجرب انجام گردد در همان ابتدای کار، غرفه سازی به گونه‌ای عمل می‌کند تا تناسب زیادی بین غرفه با نوع فعالیت شما ایجاد شود و هماهنگی زیادی نیز بین اجزای غرفه و طرح آن وجود داشته باشد.

نکته دیگری که در انتخاب غرفه نمایشگاهی اهمیت دارد، توجه به مکان قرارگیری و جذابیت آن می‌باشد.قواعد مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی این است که باید شرایط لازم برای حضور بازدید کنندگان و همچنین فضایی مناسب جهت انجام مذاکرات با مشتری در طرح آن در نظر گرفته شود تا حریم‌هایی در غرفه برای مراجعین وجود داشته باشد. همچنین استفاده از میبلمان تاثیر بالایی در بازاریابی شما خواد داشت.
باید بدانیم که غرفه‌های نمایشگاهی در واقع فراتر از یک سازه فیزیکی می‌باشند چرا که به عنوان ابزاری خوب جهت بازاریابی و جذب مشتری عمل کرده و در نهایت باعث ایجاد فرصت‌های جدید برای خرید و فروش و همچنین بازاریابی هستند. باید بگویم که طراحی غرفه باید به گونه‌ای انجام شود که مشتری با بازدید از آن بتواند با یک نگاه اهداف شرکت میزبان و محصولات آن را شناسایی کند و این دقیقا همان کاری است که غرفه سازی برایتان انجام خواهد داد و با طراحی مناسب و درست به کمک شما خواد آمد برای رسیدن سریع‌تر به هدفتان که همان جذب مخاطب و ایجاد اعتماد در او همچنین نمایش محصولتان خواهد بود. در نهایت مشتریان پس از اعتماد به شما و شرکت و برندتان در غرفه نمایشگاهی اقدام با تماس با ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان به عقد قرارداد و انجام پیش پرداخت جهت دریافت محصول و یا خدمات، بعد از نمایشگاه خواهند کرد.

غرفه سازی چه مزیتی دارد؟
معرفی و ارائه محصولات هر برند و شرکت در غرفه‌ها نمایشگاهی سبب ساز مزایای بسیاری برای صاحبانشان به همراه خواد داشت. مهمترین نقش در رونق اقتصادی مشغل مختلف به جلب مشتری تعلق می‌گیرد. حال این پرسش مطرح می‌شود که طراحی غرفه نمایشگاهی و به صورت کلی حضور در نمایشگاه‌های مختلف از چه طریق منجر به جذب مشتری خواهد شد؟
اقشار مختلف جامعه و افراد بسیاری در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها دراین مکان‌ها حضور می‌یابند و به تبع افزایش مراجعه کننده در هر نمایشگاه، جذب مشتری بیشتری هم اتفاق خواهد افتاد. نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، کیفیت بالا در پذیرایی از مراجعان می‌باشد که می‌تواند انان را به مشتریان دائم برند شما تبدیل کند و برخورد خوب با افراد فاکتور مهمی است که در جلب نظرشان تاثیر به سزایی دارد و تبعات ان تاثیر بر اعتبار و هویت کسب و کار شما خواهد بود. در واقع از طریق داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب میتوان به جذب افراد در بدو ورودشان رسید و این به خودب خود باعث افزایش میزان فروش خواهد شد.
خوانندگان گرامی ضمن ارائه مطالب فوق در جهت افزایش آگاهی و کمک به رونق کسب و کار و افزایش اعتبار کاری شما، در مطالب بعدی نیز با ارائه مطالب بیشتر و تکمیلی این مبحث با شما خواهیم بود.
منبع: اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست؟


:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()